21.4.13

Bossa de mà de trapillo

Després de pràcticament un mes d'inactivitat al bloc, torno amb una bossa de mà feta amb trapillo. Ja feia molt de temps que em picava la curiositat de provar-ho i, sense pensar-m'ho gaire, vaig aconseguir dues bobines: una de gran de color gris clar i una altra de més petita de color porpra per combinar.


Per fer la bossa he utilitzat la mateixa agulla del número 10 que ja tenia d'haver fet el coll de ganxet.

Abans d'acabar-la crec que la dec haver fet i desfet unes quatre o cinc vegades fins que m'ha agradat el resultat, així que no tinc anotat el patró ni els punts exactes.

Bàsicament es comença amb la base fent una tira de cadenetes, tantes com vulguem que sigui de llarga la bossa. En el meu cas en vaig fer 20. A partir d'aquí, he seguit amb punt baix, anant-lo treballant en espiral i creixent als punts de l'extrem de la cadeneta durant les dues primeres voltes. Després de la setena volta he canviat el color utilitzant la bobina petita, que m'ha donat per fer-hi tres voltes. He continuat tres voltes més amb el color gris, fent les nanses amb una cadeneta a l'aire i rematant amb una volta de punt ras.


La veritat és que el trapillo enganxa! Es poden fer un munt de coses i s'obtenen resultats de manera molt ràpida. Animeu-vos a provar-ho!



3 comentaris:

  1. es molt i molt xulo!!!!!!
    ets una artistassa!
    petons i... feliç sant jordi!!!!

    ResponElimina
  2. Jo m'estic aficionant ara al trapillo! jejeje! però em queden les coses una mica amb "bonyigos" ...i no sé bene bé què fer-me que sigui útil!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que el trapillo enganxa molt! I a mi sobretot em relaxa. Hi ha un munt de coses per fer, però el fet és trobar allò que realment necessitis o puguis arribar a utilitzar, sinó pot acabar fent nosa... Es poden fer "bols" per deixar les claus quan arribes a casa, cabassos de diferents mides i formes (quadrats, rodons, rectangulars) per a guarda-hi multitud de coses o emprar-los com a revisters, també se'n poden fer braçalets, collarets, etc. Fa uns dies vaig veure un tutorial per fer una catifa rodona que em va encantar, aviam si m'animo a fer-la i us l'ensenyo algun dia al bloc!
      I ja avanço que en breu trobareu un post amb una nova bossa de mà de trapillo!
      Petons!!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips