21.1.13

La primera entrada

Ja fa dies que la Rut, que és la meva cunyada i l'artífex de barricada de paper, m'insisteix en què m'he de fer un bloc. Després de repensar-m'ho diverses vegades, avui m'hi he decidit: em llanço a aquest món dels "bloggers"! Tot això em resulta absolutament nou i desconegut, i també m'imposa una mica, en part perquè em veig a venir que requereix constància... així que ho intentarem!

I un bloc, per a què? Bàsicament fa vora d'un any i mig llarg, més o menys, (i dic més o menys perquè calcular el temps que ha passat no se'm dóna gaire bé) vaig descobrir l'scrapbooking a través de la Laia i em va atrapar. I entre els tallers, els tutorials, les visites a l'Avioncitos, les crops amb les amigues que també s'han enganxat a l'scrap i les grans escampades a la taula del menjador, em venia de gust "penjar" i compartir les cosetes que he anat fent.

Qui sap si més endavant aprofitaré aquest espai per altres dèries; de moment, l'scrap n'és l'excusa.



4 comentaris:

  1. Benvinguda Sunset!!!!
    Ja ho saps... Però tu vas ser l'artífex de la meva dèria per l scrap!!!
    Ens seguim! Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Rut!! És que això de l'scrap s'encomana molt!
      Petons i això mateix, ens seguim!

      Elimina
  2. Benvinguda al món dels blogs....
    Petons...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per l'acollida Sara!
      Petons!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips